Protektorování technologií RECAMIC – Michelin retread technologies se provádí na ojeté pneumatiky, jejichž kvalita byla ověřena důkladnou kontrolou a za použití nejkvalitnějších gumárenských materiálů. Výroba probíhá s nejvyšší pečlivostí a podle nejnovějšího stavu poznatků v oboru. Používaný komplex výrobních zařízení je pravidelně udržován v dokonalém technickém stavu a svými parametry, přesností a spolehlivostí představuje nejvyšší světovou kvalitu.
Záruční doba se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník.
Na námi protektorované pneumatiky poskytujeme záruku km výkonu, kterého dosahují nové pneumatiky za předpokladu stejných provozních podmínek a stejného typu dezénu.
Obnovené pneumatiky jsou na boku trvale označeny dle normy ECE R 109.
Garantujeme, že stáří karkasu poprvé obnovené běžné pneumatiky není vyšší než 7 let. U Michelin karkasů garantujeme, že staří karkasu není více než 10 let. Karkasy dodávané odběratelem se protektorují, pokud jejich stav vyhovuje kritériím protektorování technologií RECAMIC – Michelin retread technologies a splňují veškeré požadavky normy ECE R 109.
Odběratel obnovených pneumatik je povinen tyto skladovat dle předpisů pro skladování pryžových výrobků (suché, chladné prostory bez přístupu světla) a tak, aby nedocházelo k jejich trvalé deformaci. Dále je odběratel povinen seznámit své zákazníky s vlastnostmi a podmínkami použití.
Provozní podmínky:
Právo na reklamaci zaniká v případě, že:
uživatel nebo odběratel pneumatik nedodrží podmínky dle čl. IV. - VI.
poškození pláště je způsobeno mechanickými vlivy, závadou na vozidle, havárií, nesprávným seřízením náprav, narušením chemickými a teplotními vlivy, nesprávným způsobem jízdy.
na vadné pneumatice byla provedena dodatečná oprava.
vadné místo bylo rozřezáno nebo jinak poškozeno.
došlo ke změně označení pneumatiky.vada je způsobena vadných skladováním.
Zjevné vady, tedy vady, které lze zjistit již při přebírání zboží/provedených služeb zákazníkem, musí zákazník reklamovat ihned při převzetí na dodacím listu/zakázkovém listu.
Zákazník nemá práva z vadného plnění, neoznámil-li vady dodavateli bez zbytečného odkladu poté, kdy je zjistil nebo při náležité pozornosti zjistit měl.
Zákazník nemá práva z vadného plnění, jedná-li se o vadu, kterou musel s vynaložením obvyklé pozornosti poznat již při uzavření smlouvy a tuto vadu dodavateli ihned neoznámil.
Neručíme za vady kostry pneumatiky, které nebyly zjištěny ani nejdůkladnější kontrolou nebo k nim došlo v důsledků jejich provozování, případně vlivem jejich stáří, byly-li před obnovením majetkem odběratele/ zákazníka a nebyla-li příčinou vady provedená oprava kostry.
Při uplatnění reklamace si vyhrazujeme právo, pro účely zjištění příčin reklamované vady v případech, které nelze jinak zkoumat, rozřezat příslušné místo pláště. Toto bere odběratel/zákazník na vědomí a souhlasí. V případě neoprávněné reklamace z tohoto nevyplývají pro majitele pneumatiky žádné nároky na náhradu reklamované pneumatiky.
Práva z případného vadného plnění se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník